Ring, maila eller använd formuläret för ett förutsättningslöst möte, eller kom in och utmana oss på en pingismatch!
+46 734 34 88 16 contact@ducktapemedia.seVi svarar alltid inom 24 timmar på vardagar.
Vi är övertygade om att film är ett kraftfullt medium för att snabbt och effektivt kommunicera fördelarna med ett partnerskap. Det ger möjlighet att visuellt presentera fördelarna på ett tilltalande sätt, samtidigt som det ger möjlighet för tittaren att förstå och känna igen värdet av partnerskapet.
Specsavers är en väletablerad optikerkedja som använder sig av en Joint Venture-modell, som liknar franchising. De har skapat en stark och lönsam affärsmodell genom att göra optik tillgängligt för alla och fokusera på fyra viktiga områden: lönsam verksamhet, fokus på det man är bäst på, supportkontor som stöttar och att arbeta i en meningsfull verksamhet.
Dessa fyra fokusområden blev huvudfokus för deras marknadsföringsfilmer. Filmerna skulle genom ärliga intervjuer med utvalda partners visa varför Specsavers koncept är fördelaktigt för entreprenörerna. Resultatet blev fyra välskrivna och välgjorda filmer i porträttstil, varje film behandlar ett koncept. Dessa filmer har hjälpt Specsavers att bygga starka partnerskap.
Ring, maila eller använd formuläret för ett förutsättningslöst möte, eller kom in och utmana oss på en pingismatch!
+46 734 34 88 16 contact@ducktapemedia.seVi svarar alltid inom 24 timmar på vardagar.